سوالات متداول



چطور از فروشگاه شما خرید کنم؟

 کافیست محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و وارد صفحه ی آن محصول شوید و گزینه افزودن به سبدخرید را بزنید ؛ سپس با پیامی مواجه می شوید که به شما می گوید می خواهید سبد خرید را مشاهده کنید یا محصول دیگری را نیز می خواهید ؛ حال اگر محصولات دیگری را هم میخواهید به سبدخرید اضافه کنید ، گزینه اضافه کردن محصولات دیگر را بزنید و با رفتن به صفحات هر محصول آن را نیز به سبد خرید اضافه کنید . وقتی محصول یا محصولات مورد نظر را کامل به سبدخرید اضافه کردید و قصد نهایی کردن سفارش را داشتید ، گزینه مشاهده سبدخرید را بزنید . با مشاهده ی سبدخرید ، تعداد هر محصول را تعیین کنید سپس با زدن گزینه ثبت سفارش ؛ نام ، شماره تماس ، آدرس دقیق و کد پستی را وارد و خرید خود را پس از پرداخت مبلغ ، تکمیل کنید . (  نکته : در درستی و صحت ؛ نام - شماره تماس - آدرس - کد پستی ، دقت کنید . )

روش‌ پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟

پرداخت هزینه سفارش با کلیه کارت های بانکی قابل انجام است و از طریق درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملت که از امن ترین و معتبر ترین درگاه های پرداخت اینترنتی کشور است ، انجام می شود .

در صورتی که امکان پرداخت اینترنتی را نداشته باشم ، چکار کنم؟

اگر به هر دلیل نمی توانید مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید ، از صفحه ی تماس با ما موضوع را اطلاع دهید تا یک روش پرداخت دیگر خدمتتان اعلام شود .

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله ، با هماهنگی قبلی می توانید برای خرید حضوری مراجعه کنید .

آیا محصولات موجود در فروشگاه لوکس مرد اورجینال ( اصل ) هستند؟

بله ؛ تمامی محصولات ما اورجینال بوده و از برند های شناخته شده هستند که با کیفیت اصلی و ضمانت ارائه می شوند  . هدف اصلی فروشگاه لوکس مرد جلب رضایت مشتریان است به گونه ای که بعد از مصرف و اتمام محصول مورد نظر دوباره برای خرید از سایت ما اقدام کنند ، پس مطمئنا محصولاتی را به مشتریان عرضه می کند که اورجینال باشد .  

چطور می‌توانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟

فروشگاه لوکس مرد دارای نماد اعتماد الکترونیک است . نماد اعتماد الکترونیک مجوز رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است که پس از بررسی فروشگاه و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین به یک فروشگاه اینترنتی اعطا می شود . این نماد را می توانید در پایین صفحه در قسمت پاورقی سایت مشاهده کنید و برای اطمینان روی آن کلیک کنید . ( توجه : برای نمایش نماد اعتماد الکترونیک ، فیلترشکن خود را خاموش کنید . )

می توانم سفارش خود را تلفنی انجام دهم؟

 به طور کلی ، ثبت سفارش و خرید از طریق سایت انجام می گیرد که بسیار راحت و سریع انجام می شود ؛ اما اگر ترجیح می دهید سفارش خود را تلفنی انجام دهید ، می توانید با ما تماس بگیرید .

آیا می‌توانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟

بله می توانید ؛ برای این کار هنگام ثبت سفارش ، اطلاعات ( نام ، آدرس ، کدپستی ، شماره تماس ) فرد مورد نظر را وارد کنید و در همان صفحه ، در قسمت توضیحات ذکر کنید که قصد تحویل به فرد دیگری را دارید و نام و شماره تماس خود را نیز بنویسید .

آیا برای خرید حتما نیاز هست که در سایت ثبت نام کنم و وارد حساب کاربری ام شوم؟

خیر ، نیازی نیست ؛ اما با ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود می توانید از قابلیت هایی مثل ایجاد فهرست علاقه مندی ، فاکتور سفارشات ، لیست سفارش های قبلی ، شارژ کیف پول و . . . استفاده کنید . توصیه می شود که در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید ؛ اما برای ثبت سفارش و خرید ، داشتن حساب کاربری اجباری نیست .

نحوه ی ارسال سفارشات به چه صورت است؟

سفارشات از طریق پست و یا پیک ، ارسال می شود .
به طور کلی سفارشات از طریق پست به سراسر کشور ارسال می شود .
 برای شهر های تهران و کرج ، امکان ارسال از طریق پیک وجود دارد ؛ در صورتی که تمایل داشتید سفارش با پیک ارسال شود ، در حین ثبت سفارش در قسمت توضیحات بنویسید : ارسال با پیک ، پس از آن برای هماهنگی ارسال با شما تماس میگیریم .

چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دستم برسد؟

پس از ثبت و پرداخت سفارش ، در اولین فرصت ممکن ( همان روز یا نهایتا روز بعد ) سفارشات شما تحویل پیک یا شرکت پست می شود . در صورت ارسال با پیک ، با هماهنگی با شما سفارش در همان روز خدمت شما تحویل می گردد . در صورت ارسال با شرکت پست ، زمان ارسال طبق روال شرکت پست برای هر شهر مختلف خواهد بود ولی به طور میانگین حدودا دو سه روز طول می کشد .

چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از اینکه پرداخت سفارش را انجام دادید ، سفارش شما به صورت اتوماتیک در سیستم فعال می شود و از انبار برای بسته بندی و ارسال آماده می شود و در اولین فرصت تحویل شرکت پست می گردد ؛ سپس کد رهگیری مرسوله در شرکت پست برای شما ارسال می شود . از آن به بعد شما می توانید با وارد کردن کد رهگیری مرسوله خود ، در سامنه رهگیری مرسولات پستی ، سفارش خود را پیگیری کنید .

هزینه ارسال سفارش چقدر است و چگونه تعیین می شود؟

در حال حاضر هزینه ارسال سفارش 45 هزار تومان می باشد . این مبلغ با توجه به نرخ شرکت ملی پست ایران و قیمت کارتن تعیین می شود .

در چه صورتی ارسال رایگان می شود؟

برای سفارشات بالای دو میلیون تومان ارسال رایگان است . در صورتی که جمع مبالغ محصول یا محصولات سفارش داده شده بیشتر از 2 میلیون تومان باشد ، به صورت سیستمی ارسال رایگان در نظر گرفته می شود .

اگر هنگام تحویل سفارش توسط پست ، در محل حضور نداشته باشیم چه می‌شود؟

ماموران پست برای بار اول به محل شما مراجعه می کنند و در صورت نبود شما معمولا با شما تماس می گیرند ؛ اگر نتوانند سفارش را به دست شما برسانند می روند و در زمان دیگر برای بار دوم به محل شما می آیند . اگر همچنان سفارش به دست شما نرسید ، شما باید به اداره پست شهر خود مراجعه کنید و با استفاده از کد رهگیری پستی ، سفارش را تحویل بگیرید .

سفارشات را به چه شهرهایی ارسال می‌کنید؟

کل ایران ، تمام شهر هایی که شرکت ملی پست ایران خدمات رسانی کند .  

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله ، امکان خرید عمده با هماهنگی وجود دارد .

نرخ محصولات ، چگونه قیمت گذاری می شود؟

اکثر محصولات فروشگاه لوکس مرد از ترکیه و امارات خریداری و وارد می شوند ؛ در نتیجه قیمت محصولات وابسته به نرخ لیر و نرخ درهم می باشد .

تاریخ انقضای محصولات به چه صورت است؟

همه محصولات سایت تولید جدید بوده و بالای یک سال یا چند سال تاریخ انقضا دارند .  

ساعات کاری فروشگاه شما به چه صورت است؟

 در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته می توانید در سایت اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید .
در صورتی که نیاز به ارتباط با پشتیبانی را داشتید : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 22 و پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل از ساعت 8 تا 17 با ما در ارتباط باشید  .

اگر سوالاتی داشته باشم یا نیاز به کمک و پشتیبانی و مشاوره داشته باشم ، چه کنم؟

در صفحه ی تماس با مامی توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . ما با کمال میل آماده رفع هر گونه ابهامات شما هستیم .